Arhive zilnice: August 1, 2017

Nicolae al României, despre Regina Ana şi Regele Mihai: „un exemplu preţios de iubire adevărată şi viaţă împlinită.”

Mesaj un an Regina Ana.jpg

Nicholas De Roumanie Medforth-Mills a publicat un mesaj la un an după moartea Reginei Ana, la 1 august 2016:

„Astăzi se împlineşte un an de când bunica mea, Regina Ana, s-a stins din viaţă.
Nicio zi nu a trecut de atunci fără să o fi purtat în gândul şi-n sufletul meu. Îmi amintesc de firea ei ştrengărească şi voluntară, de zâmbetul ei, de sufletul ei cald. Îmi amintesc de preumblările noastre în căutarea aventurilor, îmi amintesc de partidele de pescuit sau de golf, de fiecare dată ea, Regina, dovedindu-se neobosită în a încerca să mă mai înveţe ceva nou. Citește în continuare Nicolae al României, despre Regina Ana şi Regele Mihai: „un exemplu preţios de iubire adevărată şi viaţă împlinită.”

