Nicolae al României: „Mulţumesc tuturor pentru sprijinul, dragostea şi respectul arătat dragei mele bunici.”

1992-2.jpg

„As dori sa multumesc tuturor pentru sprijinul, dragostea si respectul aratat dragei mele bunici, Regina Ana a Romaniei.

Am fost atins profund de toate mesajele de sustinere si afectiune pe care le-am primit si cele pe care le-am citit alaturi de florile din fata Palatului. Mutumesc tuturor celor care au iesit pe marginea strazilor si miilor care au venit la Palatul Regal.

Pentru mine a fost o perioada trista, asa cum este mereu cand pierzi pe cineva drag, pot doar pastra in inima momentele fericite, pline de entuziasm si veselie pe care le-am avut impreuna cu bunica mea.

Prin aceste amintiri, bunica mea draga va trai mereu in sufletul meu”, scrie Nicolae al României, nepotul Regelui Mihai şi al Reginei Ana, pe pagina sa de Facebook.

Despre Tudor Vişan-Miu

Sunt un tanar cu preocupari intelectuale. Principalele mele domenii de interes: istoria, genealogia, memorialistica, literatura, lingvistica, economia, politica, filosofia, teologia. Legat de aceste domenii: cred ca nu exista o unica istorie "obiectiva si adevarata", ca fiecare persoană are origini familiale ce merita aflate si ca "o viata capata mai mult sens atunci cand este scrisa". Iubesc cartile. Cred ca a scrie corect in propria limba este o dovada de patriotism (nu am putut-o face in acest profil deoarece Gravatarul nu accepta diacritice - n.m.). Am o viziune social-economica "de dreapta". Cred ca "treburile publice" sunt o chestiune de interes general, dincolo de "partea scandaloasa" ce prea adesea însoteste administrarea lor (care ar trebui facuta de oameni de stat). In privinta formei de guvernamant a Romaniei, sunt sustinatorul unei monarhii constitutionale. Consider democratia si capitalismul cele mai bune sisteme inventate pana acum de catre om. Filosofic, ader la modernitatea clasica. Religios, sunt un crestin fundamentalist si conservator. ”Primeste deci darul meu, care ti-a fost adus, fiindca Dumnezeu m-a umplut de bunatati si am de toate” (Geneza, 33:11)

Un gând despre &8222;Nicolae al României: „Mulţumesc tuturor pentru sprijinul, dragostea şi respectul arătat dragei mele bunici.”&8221;

  1. Domnul Nicolae (Nicolae pur si simplu, nu al României, atenție mare la formulari, stimate domnule președinte Tudor Visan Miu) este o persoană privată. Deci, își poate permite să comenteze pe spațiul public înaintea Regelui si a Custodelui Coroanei, obligați să respecte Marele Doliu se 7 zile!

Lasă un răspuns

