Irina, fostă Principesă a României: „Sunt mâhnită că nu voi reuşi să particip la funeraliile iubitei mele mame.”

Irina Walker.jpg

„During these sad days, I am thinking dearly about my mother, and the fact that I cannot depart for Romania, despite the Royal Family’s / my family’s wishes, is very sad not be able participate in the final farewell to my mother, but I will always carry her loving memory in my heart. The decision was mine to make due to personal reasons. I’ll be watching from far, and will be with the Royal Family in spirit”, scrie Irina Walker pe pagina de Facebook.

„În aceste zile triste, mă gândesc cu drag la mama şi la faptul că nu pot veni în România, în pofida dorinţei Familiei Regale / familiei mele; este foarte trist că nu voi reuşi să-mi iau ultimul rămas bun de la mama, dar întotdeauna voi păstra memoria ei în inima ea. Decizia îmi aparţine, luând-o din motive personale. Voi privi de departe şi voi fi cu sufletul alături de Familia Regală.” (traducere proprie)

Principesa Irina s-a stabilit pe propriul său domeniu din Oregon, SUA,  unde trăiește alături de actualul ei soţ, John Wesley Walker. La 22 octombrie 2014, soții Walker au fost condamnați trei ani cu suspendare. După aceea, Irinei Walker i-a fost retras titlul de Principesă a României prin decizia Regelui Mihai.

 

Un gând despre &8222;Irina, fostă Principesă a României: „Sunt mâhnită că nu voi reuşi să particip la funeraliile iubitei mele mame.”&8221;

Lasă un răspuns

