Nicolae al României, despre moartea Reginei Ana: „Bunica mea iubită, nu vei fi niciodată uitată.” Mesajul său real.

Religie2

Nicolae al Romăniei a publicat un mesaj privind moartea bunicii sale, Regina Ana a României, atât pe contul personal cât şi pe pagina „Principele Nicolae al României”:

„Astăzi este o zi foarte trista pentru noi toți. Zilele acestea, m-am gandit mereu la bunicii mei, dar astazi, mult mai mult la bunica mea. Am o poză cu ea pe pervazul ferestrei de când eram copil. In fiecare dimineata, această fotografie imi reaminteste, de fiecare data, ca mi-a fost cea mai mai apropiata persoana in copilăria mea. Bunica mea, o Mare Doamnă, pe care mereu am admirat-o pentru inima ei imensa, pentru opiniile sale puternice, pentru personalitatea si încăpățânarea care i-au dat puterea de a-si spune opiniile si de a fi sprijinul de care bunicul meu a avut atat de multa nevoie. Bunica mea iubita, prietena mea draga, nu vei fi niciodata uitata si multi te vor regreta. Dumnezeu sa te odihneasca!”

Contul fals care-l impersonează, Nicolae de Roumanie Medforth Mills, a publicat alt mesaj:

„Dumnezeu să te ierte, Regina mea blândă! O femeie cu un caracter tare ca o piatră şi o bunătate nobilă, pe care nu le-am întâlnit la altcineva. Urmează un doliu care învăluie naţiunea în durere. Cu ochii în lacrimi, îi rog pe români să se roage pentru sufletul Reginei şi pentru sănătatea Regelui. De la bunica mea am învăţat că tăcerea şi discreţia, atunci când le simţi ca principii de neclintit, nu sunt un simbol al slăbiciunii, ci al tăriei şi demnităţii.”

Despre Tudor Vişan-Miu

Sunt un tanar cu preocupari intelectuale. Principalele mele domenii de interes: istoria, genealogia, memorialistica, literatura, lingvistica, economia, politica, filosofia, teologia. Legat de aceste domenii: cred ca nu exista o unica istorie "obiectiva si adevarata", ca fiecare persoană are origini familiale ce merita aflate si ca "o viata capata mai mult sens atunci cand este scrisa". Iubesc cartile. Cred ca a scrie corect in propria limba este o dovada de patriotism (nu am putut-o face in acest profil deoarece Gravatarul nu accepta diacritice - n.m.). Am o viziune social-economica "de dreapta". Cred ca "treburile publice" sunt o chestiune de interes general, dincolo de "partea scandaloasa" ce prea adesea însoteste administrarea lor (care ar trebui facuta de oameni de stat). In privinta formei de guvernamant a Romaniei, sunt sustinatorul unei monarhii constitutionale. Consider democratia si capitalismul cele mai bune sisteme inventate pana acum de catre om. Filosofic, ader la modernitatea clasica. Religios, sunt un crestin fundamentalist si conservator. ”Primeste deci darul meu, care ti-a fost adus, fiindca Dumnezeu m-a umplut de bunatati si am de toate” (Geneza, 33:11)

Lasă un răspuns

