Mihai Ricci: „De ce opozanţii «instituţionalizării» Casei Regale nu propun o alternativă?”

ricci

„Acesta este ultimul paragraf al postàrii Familia Ràdut Seliste:
„Erorile de comunicare și de abordare ne-au adus, din păcate, într-o zbatere care a irosit inutil resurse și s-a transformat într-o pseudo-dezbatere, expresie a dezbinării dintre noi și a unor compromisuri favorabile doar Republicii.”
Corect spus ! Perfect de acord !
În text sunt mentionate ” organizatiile si liderii Miscàrii Monarhiste si personalitàtile care sustin Casa Regalà „. Îmi permit sà întreb, si sper sà primesc ràspuns :care organizatii, care lideri si care personalitàti ? Vorbim despre cei 200-300 prezenti de 10 Mai la Statuia Regelui Carol I, sau despre cei 5000-6000 veniti la Garden Party ?
Si mai întreb : ce au fàcut toti acestia pentru ca sà fie adoptatà o màsurà legalà ca alternativà la controversata ” institutionalizare „ Eu am fàcut màcar o propunere : transferarea càtre Fundatia Principesa Margareta a prevederilor viitoarei legi. Am primit câteva zeci de mesaje favorabile initiativei,.Si alte comentarii în care mi se explica cà màsura ar fi ilegalà ( ca si cum adaptàri la statute nu ar fi posibile ) , cà ” din pàcate nu putem face nimic „, sau cà ar exista si alte modalitàtii de rezolvare a chestiunii resedintei Familiei Regelui….

A gàsit cineva ceva, s-au întâlnit , au discutat liderii, organizatiile, personalitàtile ? Au cerut audientà ? Nu am vàzut nici auzit nimic…..”

Lasă un răspuns

