Rareş Mănescu: „Sufletul meu a fost, este și va rămâne alături de Casa Regală a României.”

„Am primit cu mare tristeţe vestea despre sănătatea Majestăţii Sale, Regele Mihai I al României. Atât eu, cât și comunitatea Sectorului 6 suntem cu sufletul alături de Majestatea Sa în aceste momente dificile.
Pentru noi, Majestatea Sa reprezintă cea mai frumoasă filă de istorie a României, o parte esenţială a sufletului românesc. Destinul ţării şi poporului nostru sunt strâns legate de viaţa şi de acţiunile Regelui Mihai I.
Majestatea Sa trebuie să știe cât de mult înseamnă pentru noi, românii.
Sufletul meu a fost, este și va rămâne alături de Casa Regală a României. Este o tradiţie de familie care mă onorează și mă obligă, un principiu de viaţă pe care tatăl meu, Virgil Mănescu, l-a susţinut cu vorba și cu fapta, încă de la manifestaţia de solidaritate din Piaţa Palatului ce a avut loc în 8 noiembrie 1945, organizată cu ocazia aniversării Regelui Mihai I.
Bunul Dumnezeu să vă aibă în grijă, Majestate!
Nihil sine Deo!”

Rareş Mănescu, Primarul Sectorului 6 (PN-L)

3 martie 2016

rege cadru texan

Despre Tudor Vişan-Miu

Sunt un tanar cu preocupari intelectuale. Principalele mele domenii de interes: istoria, genealogia, memorialistica, literatura, lingvistica, economia, politica, filosofia, teologia. Legat de aceste domenii: cred ca nu exista o unica istorie "obiectiva si adevarata", ca fiecare persoană are origini familiale ce merita aflate si ca "o viata capata mai mult sens atunci cand este scrisa". Iubesc cartile. Cred ca a scrie corect in propria limba este o dovada de patriotism (nu am putut-o face in acest profil deoarece Gravatarul nu accepta diacritice - n.m.). Am o viziune social-economica "de dreapta". Cred ca "treburile publice" sunt o chestiune de interes general, dincolo de "partea scandaloasa" ce prea adesea însoteste administrarea lor (care ar trebui facuta de oameni de stat). In privinta formei de guvernamant a Romaniei, sunt sustinatorul unei monarhii constitutionale. Consider democratia si capitalismul cele mai bune sisteme inventate pana acum de catre om. Filosofic, ader la modernitatea clasica. Religios, sunt un crestin fundamentalist si conservator. ”Primeste deci darul meu, care ti-a fost adus, fiindca Dumnezeu m-a umplut de bunatati si am de toate” (Geneza, 33:11)

Un gând despre &8222;Rareş Mănescu: „Sufletul meu a fost, este și va rămâne alături de Casa Regală a României.”&8221;

  1. Domnule primar Manescu, nu stiu daca stiti ca PNL-ul din care faceti parte, impreuna cu sotia (o distinsa doamna si un foarte competent ministru al transporturilor, cit a exercitat aceasta functie) a blocat procesul de reinstaurare a monarhiei constitutionale in acest an. Este deja elaborat un proiect de Constitutie care adapteaza Legea fundamentala din 1923 la situatia actuala. Putea fi adoptat de o Adunare Constituanta in maxim 2 luni si supus validarii prin referendum in 5 iunie, concomitent cu alegerile locale. Intrucit presedintele Johannis nu a fost de acord cu abordarea problemei unei reforme constitutionale intr-un an electoral, conducerea PNL a refuzat orice discutie pe aceasta tema, desi alte partide, chiar si PSD, isi aratasera deplina disponibilitate. Nu ar fi avut nimeni nimic de pierdut, daca cetatenii invalidau proiectul la vot, actuala Constitutie raminea in vigoare pina la o eventuala revizuire care, desigur, nu ar mai fi inclus schimbarea formei de guvernamint. Se pare ca monarhismul dv, al politicienilor, se manifesta doar declarativ, atunci cind aveti interese electorale, dar este foarte posibil ca apropiatele scrutinuri din acest an sa va aduca mari surprize!

Lasă un răspuns

