ASR Principele Nicolae al României: „Dacă poporul român îmi va cere acest lucru, voi fi pregătit să fiu rege.”

principele_nicolae„Dacă poporul român îmi va cere acest lucru, voi fi pregătit pentru o asemenea responsabilitate. Totuşi, nu există ceva care să te poată pregăti pentru o astfel de poziţie, însă, cred că sunt importante anumite valori fundamentale pe care le-am dobândit de la familia mea. În acelaşi timp, consider că şi caracterul joacă un rol important. Liderii adevăraţi au personalităţi puternice, dar şi capacitatea de a pune în balanţă ce este bun şi corect şi ce nu, fiind, de asemenea, oameni vizionari care au anumite ţeluri, dar şi puterea de a le pune în practică”

interviu pentru Gândul

Despre Tudor Vişan-Miu

Sunt un tanar cu preocupari intelectuale. Principalele mele domenii de interes: istoria, genealogia, memorialistica, literatura, lingvistica, economia, politica, filosofia, teologia. Legat de aceste domenii: cred ca nu exista o unica istorie "obiectiva si adevarata", ca fiecare persoană are origini familiale ce merita aflate si ca "o viata capata mai mult sens atunci cand este scrisa". Iubesc cartile. Cred ca a scrie corect in propria limba este o dovada de patriotism (nu am putut-o face in acest profil deoarece Gravatarul nu accepta diacritice - n.m.). Am o viziune social-economica "de dreapta". Cred ca "treburile publice" sunt o chestiune de interes general, dincolo de "partea scandaloasa" ce prea adesea însoteste administrarea lor (care ar trebui facuta de oameni de stat). In privinta formei de guvernamant a Romaniei, sunt sustinatorul unei monarhii constitutionale. Consider democratia si capitalismul cele mai bune sisteme inventate pana acum de catre om. Filosofic, ader la modernitatea clasica. Religios, sunt un crestin fundamentalist si conservator. ”Primeste deci darul meu, care ti-a fost adus, fiindca Dumnezeu m-a umplut de bunatati si am de toate” (Geneza, 33:11)

Un gând despre &8222;ASR Principele Nicolae al României: „Dacă poporul român îmi va cere acest lucru, voi fi pregătit să fiu rege.”&8221;

  1. Dacă Casa Regală a României a existat prin cei patru regi şi regine şi faptele lor de glorie necontestate în istoria neamului, acum ea are un prezent şi un viitor în destinul neamului românesc prin acest tânăr şi nobil vlâstar regal Alteţea Sa Regală Principele Nicolae al României. În „virtutea” tuturor răutăţilor vremii nu numai că speranţa există dar a devenit şi o certitudine.
    Trăiască în pace şi onor Casa Regală a României!

Lasă un răspuns

