Pr. Marcel Răduţ Selişte: „Există o singură alegere folositoare mie şi Naţiunii Române: Monarhia Constituţională.”

«Interesantul experiment pe care l-am făcut răspunzând la întrebările sondajului online realizat de „Adevărul” (”Alege preşedintele!”) m-a convins încă o dată că există o singură alegere folositoare mie şi Naţiunii Române: Monarhia Constituţională.»

Citeste mai mult: adev.ro/ncpdu8

Despre Tudor Vişan-Miu

Sunt un tanar cu preocupari intelectuale. Principalele mele domenii de interes: istoria, genealogia, memorialistica, literatura, lingvistica, economia, politica, filosofia, teologia. Legat de aceste domenii: cred ca nu exista o unica istorie "obiectiva si adevarata", ca fiecare persoană are origini familiale ce merita aflate si ca "o viata capata mai mult sens atunci cand este scrisa". Iubesc cartile. Cred ca a scrie corect in propria limba este o dovada de patriotism (nu am putut-o face in acest profil deoarece Gravatarul nu accepta diacritice - n.m.). Am o viziune social-economica "de dreapta". Cred ca "treburile publice" sunt o chestiune de interes general, dincolo de "partea scandaloasa" ce prea adesea însoteste administrarea lor (care ar trebui facuta de oameni de stat). In privinta formei de guvernamant a Romaniei, sunt sustinatorul unei monarhii constitutionale. Consider democratia si capitalismul cele mai bune sisteme inventate pana acum de catre om. Filosofic, ader la modernitatea clasica. Religios, sunt un crestin fundamentalist si conservator. ”Primeste deci darul meu, care ti-a fost adus, fiindca Dumnezeu m-a umplut de bunatati si am de toate” (Geneza, 33:11)

2 gânduri despre &8222;Pr. Marcel Răduţ Selişte: „Există o singură alegere folositoare mie şi Naţiunii Române: Monarhia Constituţională.”&8221;

  1. EU as fi de acord cu orice daca nu ar fi DUMNEZEU ! findca este DUMNEZEU ,lui trebuie sa-i slujim ! . MONARHIA CONSTITUTIONALA ESTE = COMUNISM ,DEMOCRATIE SI ORICE MAGARIE MAFIOTA !. In monarhia adevarata regele este fiul ascultator si DUMNEZEU este parintele lui !. Iar fiul nu face nimic fara voia lui si nu se abate de la legile lui! .Asa ca din 2003 am fost anuntat ca,, dupa, Iliescu tu urmezi ,,Deci puterile ceresti m-au recomandat ,dar nu m-au pus cu forta ,findca domnul IISUS a spus: ,, Cine are urechi ,sa auda ! ,,.EU am anuntat si patriarhul despre mesajul de la DUMNEZEU si patriarhul se preface ca ploua !. Din cauza asta nu vin mesajele DIVINE la orisicine !. Eu am tot proiectul DEZVOLTARII ROMANIEI DIN INTERIOR caci este cel mai valabil proiect ,adica : dezvoltarea stintei si nivelului de trai si va spun cu regele DAVID :,, Nu ma tem de mii de popoare !,,caci DUMNEZEU ESTE STAPINUL MEU !. Caci regele DAVID a avut trecere in fata lui DUMNEZEU ! . Asa ca EU stiu ce vorbesc ! . Eu in anul 1987 aproximaiv am spus parintelui de la o biserica ortodoxa din oas ,,Domn parinte trebuie sa devin regele tari caci nu stie nimeni sa conduca tara !,, Si acum este valabil ! .DUMNEZEU NU PUNE HOTI LA PUTERE ! . Toti ingerii si MAICA DOMNULUI stie de mine si DOMNUL IISUS , si toti sfintii lui DUMNEZEU !.

Lasă un răspuns

